Midsommar!

Jag tycker det är jättefascinerande att svenskar firar detta genom att hoppa som små grodor runt en jättepenis. För förr byggdes ju denna ståtliga stång i hopp om att jorden skulle "befruktas" lite skörden.
Dock har det aldrig min grej  att dansa runt könsorgan och inte heller att dansa runt granen. Inte ens som barn, vilket min mamma tackar alla gudar för, då hon tycker det är lika tråkigt.

Skall tillbringa denna dag med mina underbara vänner ute i Mesta! Det blir att grilla gott, dricka gott, skratta, prata och bara ha det jättebra tillsammans!
Glad midsommar till er alla!

Grattis Charlotte på din 20 års dag!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0