Lovely!

Min midsommar var helt underbar! Perfect!
Vi startade tidigat på dagen med att jag och pojklarna fick plocka blommor. Sådär lite halvtrevligt tills regnet och haglet kom. Väl ute i Mesta så började vi med maten och sen flöt hela kvällen på med skratt, gott att dricka, kubb spel och massor av prat! Underbarare vänner får man leta efter!
Sen tog jag och de andra två flickorna på feste en tripp till en annan vän vid namn Jakob för att kolla läget på hans fest, då pojkarna hos oss skulle spela Guitar Hero. Väl där träffade jag massor av mina Rinmanister vilket alltid gör mig lika glad. Sen virrade jag och min två vänninor från fest ett vidare genom Mesta ihop om att någon gång hitta tillbaka där vi ursprungligen starade kvällen. Vilket vi väl sen gjorde och då blev vi inbjudna till grannens fest med massor av sköna människor! Helgalen och helkul kväll!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0