Vilken kväll!

Det brukar ju vara så att det oplanderade kvällarna blir aboslut roligast för du har inga förväntingar. Igår var en sån kväll.
De planer jag hade var att gå ner på stan, lyssna på Philips band, äta mat med Jennie, sen när hon börja jobba så skulle jag träffa Linda och ta det lugnt. Vart en hektiks vecka med jobb och skola så jag har knappt sovit något.
Planerna höll frams till att Jennie gick till jobbet. Då gick jag till Time Out för att få träffa min underbara Charlotte som är hemma över helgen. Väl inne på Time så börjades det med dricka, skratt, prat, skvaller och massor mer. Sen dök även Linda och Fredde upp med en kille som hade svårt att fatta läget så det slutade med att jag och Charlotte och lesbiska för resten av tiden vi var på Time för att han skulle låta mig vara. Väldigt praktikst har jag märkt. Killar ger upp på en gång. Hjälpte även att skrämma bort en annan kille, eller ja, gubbe, som inte heller fattade läget. Efter det så drog vi oss till Nybron med VIP-kort som gör att det är bara halv prister för mig att betala inträde. Jo jag tackar ja. Väl in blev det lite mer dricka, gratis då jag spelade på det där med fattig studenten. Sen blev det dans, pojkar, dricka, skratt.
Detta var en helt perfekt kväll! Hade så himla kul hela kvällen! Tack alla!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0