Snigelpost AB

Även kallat CSN.
Det enda positiva med CSN är att jag får en summa pengar varje månad då jag pluggar. Utöver det tycker jagväldigt illa om det. Alla blanketter som måste fyllas i, den alltid långa väntetiden i telefonen osv.
Fick ett brev här för några vecka sen där det stod att jag inte hade fyllti en av de hundra nödvändiga papper för att jag ska få pengar under hösten. Ringde upp deras telefontjänast och efter dryga 45 minuter får jag prata med en tjej och jag berättar då att jag inte fått en sån blankett av dem. Hon kollar i systemet och säger att en sån blankett ska ha skickats till mig, men eftersom jag inte fått den så skicker hon en ny. Sagt och gjort och en vecka senare dimper den rätta blanketten ner i brevlådan. Jag fyller i den och postar samma dag.
Nu idag fick jag ett nytt brev från CSN med den rätta blanketten åter igen. Kollar på datumet. Skickat 2009.05.18.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0