Snart bär det av

Åker ju till Sala nu i eftermiddag. Håller på att packar och upptäckat att min lilla rullande resväka mest består av vätska av diverse slag. Alkis varning?
Packat dricka för en hel pluton ju.
Kollade även nyss på mobilen hur mycket pengar jag har kvar. 114.57 kr hade jag. Funderade på att stanna på Pressbryån på tågstationen och köpa pengar för att fylla på eftersom dom pengarna kan ta slut när jag är borta, inte för att jag kan dras till minne att jag  har gjort med över 100 kr på mindre än ett dygn förr men i förebyggande syfte och för en sekund trodde jag inte att det skulle vara möjligt att någonstans i Sala köpa pengar till mobilen.
Var tvungen att nypa mig i armen och påminna mig om att jag bara ska till Sala.
Inte världens ände. Kommer bli såååå kul! =)

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0