Saknad

I julklapp fick jag en liten Me too you nalle av min bror. Ett mobilsmycke där nallen hade en rosa hatt och en liten plinga. Söt liten sak.
Kommer ihåg annandag jul då jag hamnde på efterfest på söder hemma hos en killekompis med en annan killkompis. Jag hade drukit en del. De två killarna hade druckit ännu mer. Den ena fick syn på min mobil och min lilla plingeling nalle.
- Varför har du den?
- Jo, men då hör jag när den springer bort.
Killarna får stora ögon!
- Men vadå....springer din mobil bort?
Jag älskar mina vänner.

Nu är det så att min lilla nalle har sprunigt bort. Eller inte så mycket sprungit bort utan mer att jag har förlagt den, då jag var tvugnen att ta av den när mobilen skulle iväg på lagning.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0