Lite seg i starten

Jag har en vän. Det kom sig att han skulle visa mig ett klipp på You Tube. Något nytt han har hittat. Det roligste han sett på länge sa han. Spännande tycker jag då vi har samma humor. Sätter mig framför datorn och är full av förväntan på detta skrattkalas som mina ögon skall få skåda. Han klickar upp You Tube och söker lite, klickar på första träffan
och sen spelas det upp.
Björn Gustavsson sjunger en kärlekslåt till Carina Berg. Efter det så spelar han upp Björn Gustavsson full på glögg. Jättekul tycker jag. Dock var det roligare för ett år sen berättar jag för honom, då det var som mest aktuellt. Han försvarar sig med att han inte tittar på Melodifestivalen.
Ett tag efter, nu får några veckor sen, så hade han hört en ny låt som han precis hört, som var jättebra. Alexander något, sen var det massor av fioler i bakgrunden, sa han.....
Blir läxan då att man ska börja kolla på melodifestivalen? Hoppas inte det.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0