Kidnappad

Tänkte platta håret till helgen. Efter lite översikt över min planering så insåg jag att jag var tvungen att göra det nu på förmiddagen. Så, jag tvättar håret, fönar håret och sen ska jag ta fram plattången. Finns inte på sin vanliga plats i mitt rum. Min bror är ju sådär lagom fåfäng så han brukar låna den. Så tar en tur i hans rum. Nej inte där. Då ska det tilläggas att min bror åkte till Åhus igår och tydligen så fick min plattång följa med. Morr. Så här sitter jag med nyfönat hår. Ni kan inte ens i er vildaste fantasi föreställa er hur mitt hår ser ut nyfönat.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0