R.Williams

Den musik som jag lyssnar på är först och främst på rock. Då den var som bäst, det vill säga främst 80-talet. Men det finns några nyare artister som imponerar. Robbie är en av dem och han är en av mina abosluta favorit artister.
Mycket bra låtar! En konsert med honom skulle inte vara så jäkla dumt, eller hur?
Men nu har han inte gjort musik på ett tag, tyvärr. Vet ni varför? Han har börjat leta efter ailens och utomjordingar. Ufologi är tydligne mycket intressant. Så han har inprincip satt sig i ett torn för att hålla koll efter dem.
Om jag fick bestäma så skulle han gärna få göra musik igen. Men det är bara jag.

/S


Kommentarer
Maria

Jag också! Och ja, konserten med honom var jäkligt bra ;)

2009-01-13 @ 15:51:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0