Love mellandagsrea!

Strost omkring på stan och Tuna Park i några dagar utan att egentligne hittat något som jag föll för. Trots att det var rea. Men igår, gjorde jag nog årets kap. Vet att det är tidigt att säga detta, men jag vågar nästan göra det.
Valsade in i en affär, utan några strörre förhoppningar om att hitta något. Sen framför mig, hänger det tre plagg som jag behöver till jobbet. En svart kavaj, en svart kjol och en vit top. Med några minuter över så tänker jag för skojs skull pröva det. Det satt som en smäck. Lycklig över att hitta detta går jag till kassan och vackert ska betala. Får då veta att kavakjen får jag för 100 kr billigare än utsatt reapris, så summan av kademumman blir att jag bara behöver betala 247 kr för de tre plaggen. Kanon!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0