Första dagen

Vilken kanon start på LIA:n. Trivdes som fisken i vattnet! Alla var jättesnälla och kommer att trivas kanon! Slängdes dirket in i arbete, vilket jag gillar. Har flängt runt på anläggningen hela dagen och gjort massor av roliga saker! Förberett konferenser, arkiverat, kollat på bokningsystemet, som jag helt och hållet ska lära mig snart, arkiverat, lyssnat på bokningar och andra samtal osv.
För mig är det häftigt. Med tanke på att sånt här tycker jag är kul, att fixa och dona. Sen med tanke på att jag har några klasskompisar som ska städa de två första veckorna!
Så här första dagen efter de hade stängt över julen så var det ganska mycket som skulle göras, så jag och en av mina handledare springa omkring och fixade massor! Ser verkligen framemot dem kommande nio veckorna!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0