Jag har inget internet

Reklam kan vara skoj ibland. Ett bevis på att jag kan vara rikigt lättroad ibland.
Som den där Telia reklamen. När dotterns kompis ska ha inflyttningsfest. Han står där med sin lilla gurkkaktus med godias och alla vänner ser lite vilsna och uttråkade ut i lägenheten.
Han har inte skivor, inga tv-kanaler och inget internet. Men han har en låt. Rednex med Cotton-Eye Joe. Klockren!
Sen finns det en radio reklam som jag tycker är väldans rolig. Den är för Kanotcenter. Han som pratar i reklamen diskuterar skidor och "hur fan kan man heta kanot om man säljer skida?" Med den dialekten så är då så roligt!
Lättroad, ja jag vet! Men ni måste höra.

/S



Kommentarer
Anonym

jag håller med totalt! helt klockrena reklamer ;) har du sett tele2comviqs reklam när en man utklädd till får är på anställningsintervju? den är bäst.

2009-01-15 @ 21:48:15
URL: http://carolineisokaanta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0