At work

Kan inte annat än säga att jag stomrtrivs på jobbet. T.o.m kul att inventera!
Min chef heter Tobbe. Det är en rolig prick.
Sen kan jag inte släppa att han har en väldigt speciell röst. En röst jag känner igen, vilket är helskumt då jag träffade honom första gången igår. Nej, jag vill att hans röst egentligen ska komma från en liten tecknad figur. Fråga mig inte vilken, men håller på bli tokig för jag kan inte komma på vem jag tycker han låter som.
Ja, det är väl mitt enda problem på jobbet måste jag säga. Tufft, eller hur?
Han är hemskt snäll också. Idag fick jag sluta hela fyra minuter tidigare! efter som det var helg.
/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0