Redneck going rednecker

Fick lite tråkigt igår. Köpte lite hårfärg. Eller ja, lite och lite. Två flaskor måste i skatboet...förlåt, håret för att det ska räcka.
Fick hjälp av min kära mor. Då hon häller i färgen i håret skrattar hon lite. "Det ser ut som ketchup". Ja, mitt mål var ju inte att se ut som en ketchupskalle dirket. Så det var nervösa 45 minuter jag satt där med ketchupgeggan i håret. Men det blev bra. Mörkrött precis som jag ville ha det!

Helgen i övrigt har vart kanon! träffade vänner som jag inte träffat på så länge så det är pinsamt! Sen även folk jag helt inte ville träffa igen, men vad ska jag göra när vi bor i en stad som denna där alla känner alla och alla går till samma ställen! Två roliga fester och utgångar annars!

Nu laddar jag batterierna för nästa helg som kommer bli lika kul! =)


/S



Kommentarer
Anonym

skönt att det blev bra med håret ;) du får ju lägga upp bilder så man får se.

2009-02-24 @ 10:01:03
URL: http://carolineisokaanta.blogg.se/
Jennie

håller med carro, vill se bild ;)

2009-02-24 @ 13:25:50
URL: http://nilseen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0