Och vinnaren är...

Sara från Eskilstuna! Jag fick skivan :D
Var med i en tävling nyss på Mix Megapol. Stadskampen heter den. Två människor från olika städer i detta avlånga land ska tävla om vem som har den bästa kvällen planerad. Det var jag mot Madde från Vaxholm.
Hon skulle ha en kväll hemma med sin två närmsta vänner, dricka lite vin. Sen in till Stokholm och gå på någon krog.
Jag har ju en liten återträff med min äldsta tjejevänner från grundskolan. Det blir mat, fest och skratt hos mig sen ner på staden och utelivet som erbjuds där!
Efter det fick lyssnarna messa in och rösta på den kväll de tyckte lätt bäst!
Sen efter ungefär en halvtimme så ringde han upp mig och sa att jag vunnit!!
Tjoho! Gratis CD till mig!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0