My day off!

Hde lyxen att vara hel ledig idag! Underbart skönt!
Vakande utan ljudet av en väckarklocka. Bara det är underskattat tycker jag.
Sen trakade jag ner på stan. Shoppade för pengar jag egentligen inte har, men men.
Blev sen en liten oväntade lunchdejt men det var jättetrevligt.
Efter det var det hem och kampernas kamp satte igång, Jag gick lös på min garderob! Plagg som inte sett dagens ljus på årtal skulle ut. Det blev en lhög fatkikst. Visste inte att jag hade så mycket skit kläder som bara låg. Jaja, nu är det ute. Sen in med det nya. Strålande! Ordning där inne är klanderfri! Hur många dagar kommer det hålla mån tro? Några förslag? Två dagar? Max?

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0