Inte min grej

Nog för att klanka ner på saker och ting, men Melodifestivalen.
Vad ska det vara bra för?
Jag följer det inte, om det inte framgick. Men tidningarna handlar ju bara om den där musikfesten nu, vilket jag personligen tycker är sorgligt. Är det verkligen någon förvånad att det bev röstnings kaos och att "tittare rasar" och att de fundera på att sluta titta på det? Någon?
Nästa vecka kommer det uppträda ett gäng nya artiser och mindre bra låtar och tittarsiffrorna kommer minst vara samma som denna vecka.
Sen trodde jag de inte kunde skjunka lägre när det kom till programledare. Nej, Luuk är inte en favorit till mig. Men hon Mede är väl inte en höjdare hon heller.

/S 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0