Anger management?

Idag på jobbet gick det inte så bra för min kollega. Det var bara han och jag större delen av dagen. Vi har samma dumma humor, så nivån sjunker rätt så snabbt. Men allt gick åt pipan för honom idag.
Vad vi än gjorde. Vet inte hur många gånger jag grät av skratt för att det gick så illa.
En gång fick en matta ta skiten. Grejen med den mattan att den stör oss alla. Den är hal och glider omkring på golvet när vi gå på den. Men efter ett tag så lärde man sig att undvika mattan. Idag glömde han det.
- Jävla mattjävel! Ska fan frannas upp dig tråd för tråd! Du är hal och i vägen! Jag kommer ramla och slå ihjäl mig pga dig, kristiserar han matten med en irreterad röst.
Sen stod han och glodde på mattan, som om han hade arga leken tävling med den. Sen slänger han ur sig:
- Och så är du jäkligt ful också!

/S 


Kommentarer
Anonym

haha! sjukt kul, det hade jag velat se ;)

2009-02-03 @ 10:47:29
URL: http://carolineisokaanta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0