Things

Nu har det vart en sån där svacka några dagar igen, då jag inte skrivit något. 
Sånt händer.

Men ja, vad ska jag berätta?
Jag har kommit fram till att ollonborre måste vara det roligaste namnet på ett djur.
Jag har köpt en tomteluva som är riktigt frän, för att citerar den pensionär som stod
bakom mig i kön när jag köpte den.
Jag, likt som resten av Eskilstuna, vaknade upp till världens snöoväder idag.
Jag har upptäckt att vissa killar är sjukt obekväma på HMs sminkavdelning.
Jag har förlovat mig med fyra olika personer.
Jag ska på julbord.
Jag har bara två skoldagar kvar!

/S





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0