Skattkorgen

Har en korg på mitt nattduksbord som agerar ja, en plats där jag lägger allt möjligt i. Upptäckte att den höll på att svämma över, så jag började gå genom vad som fanns där i.
Detta är vad jag fann;
* En trisslott med vinst 25 kr
* Ett gamalt brev från Jessica som jag förhoppningsvis svarat på
* Två solglasögon
* En nagelfil
* En tandborste
* Ett bh-band
* Två cider
* Ett halsband
* Tre par hörlurar (alla trasiga)
* En batteriladdare
* Två födelsedagskort från min 20 årsdag
* En strumpa
* Min DVD kontroll
* 7 kr
* En liten handväska
* Tre pennor och ett gem
* En huvudvärkstablett
* Tre batterier (som inte tillhör batteriladdaren)
* och slutligen, en fickkniv.

Jag har organiserad oordning.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0