Nattligt inlägg

Jaha, klockan har passerat midnatt och det är officiellt min första riktiga jullovsdag. Vad ska jag göra då? Ja, jag ska böja med att gå och lägga mig snart och sova länge, sen får vi se vad fredagen bjuder på. Hörde rykten om en fest hemma hos Viktoria. Värt ett besök!
Precis kommit hem från efter en filmkväll som hade Simpsons filmen som huvudattraktion.
Ni som tycker det är svårt att cykla på snö och is, ska bara veta hur utmanande det är att cykla på gammal snö, is och precis nyfallen snö. Blir "gissa isfläcken" Var ju spännande och några gånger var det rikigt vingligt, men än så länge har jag klarat mig från denna vinters första vurpa.
Juklappsfronten då? Jo, men jag har en kvar till min mor. Dock vet jag inte vad jag ska köpa. Sist jag gav mig ner på staden för att köpa något till henne slutade det med två böcker och en kjol till mig. Bra där Sara!
Var ju på julbord igår, eller i förrgår, hur ni nu vill se det, men klassen! Riktigt kul var det. Fanns spännande saker som ålpudding (not mine cop of tea) sen det mer traditionella som köttbullar och gravad lax. Även en trubadur som kanske inte var den bästa men eloge för ett gott försök. Sen när vi had eätit så vi höll på att spricka, så fick vi veta att det fanns en efterrättsbuffe. Jag tror jag aldrig vart så mätt i hela mitt liv.

Jag önskar er alla en god natt och jag hoppas att jag inte väcks av ploggbilarna imorgon!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0