In the year of 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Säkerligen, men inget världsomvändande tror jag
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Har ej satt min fot utanför landsgränserna i år. Vad sorgligt.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer pengar,
fattig student som jag är
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 24/4
8. Vad var din största framgång 2009? Skolan och jobb
9. Största misstaget? Lita på en vän
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte grissjukan eller allvarlig skada! En förkylning har jag väl åkt på.
11. Bästa köpet? Min mobil! Love it!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och pendelkort
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner
14. Vilka låter kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady Gaga - Bad Romance
Black Eyed Peas - I got a feeling
Eminem - We made you
m.m
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nog samma,
kanske lite gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skjutit upp saker
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen
19. Favoritprogram på TV? 2 ½ män, Big Bang theory, Desperate Housewifes
20. Bästa boken du läste i år? Böckerna av Lian Hearn
21. Årets musik? Rock, som alla andra år. Med en blandning av Supertramp och Eminem
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Smycken
23. Något du önskade dig men inte fick? En skiva
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Ja, det var en söndag, så det var lite kalas här hemma bara.
25. Årets musikaliska upptäckt? Haha, You Tube. Sen, jag vet men jag har inte haft ljud på min dator på först nu ett par månader sen.
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo, men inget vars frånvaro förstörde hela året.
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egen
27. Vad fick dig att må bra? Musik, mina vänner och familj!
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp är ju aldrig fel
29. Vem saknade du? Vänner
30. De bästa nya människorna du träffade? Hm, det är nog många fina människor! Men Jeanette och Viktoria toppar nog där!
31. Planer för det 2010? Ta examen, åka utomlands, umgås med mina vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0