Funderingar

Vid den här tiden på dygent och du börjar bli trött, kan fantasin få extra krydda och du börjar fundera på saker och ting. Så som:

Hur många kilometer scrollen på datormusen har rullat.
Exakt hur många mus-klick datormusen klickat.
Hur många gånger jag loggat in på Facebook eller MSN.
Hur många steg jag tagit totalt i mitt liv.
Hur många kilo mat jag ätit under hela min livstid.
Hur mycket pengar jag spenderat allt som allt.
Hur många liter vatten jag druckit.
Hur många mil blyerts jag använt.

Ne, ska nog ta och krypa ner i sängen nu.
God natt.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0