Humor?

Precis hemkommen från en riktig rolig film kväll med vännerna.
Ju senare det blev, desto tröttare blev vi och det resulterade i att vi garavde åt allt.
- Jag fryser
- Men ta ett täcke då
- Men Marina ligger ju redan med det
Detta följer i att jag och Marina skrattar tills vi gråter. Killarna skakade mest på huvudet
You had to be there.
Sen var det en kille i filmen som ramlade från en så hög höjd, att det hade dödlig utgång. Det är lugnt, han var en skruk. Hur som helst tycke jag och Marina att han landade väldigt roligt. Åter igen, skratt attack.

Nej nu blir det sängen. Måste ju ladda inför min ekonomikurs som drar
igång imorgon och kommer vara i 8 veckor.
Suck.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0