Underbaraste helgen!

Började i fredags då Linda och hennes två vänner följde med mig hem och laddade för fest med utgång för första gången i Etown för deras del. Kvällens fest var i ära för min 20 års dag som ägde rum för en vecka sen. Förfesten ägde då rum hemma hos mig och runt halv 7 började folk droppa in. Med presenster och grejer! Allt som allt blev vi ungefär 15-20 pers. Min underbara vänner! Hade verkligen jättekul! Sen strax efter 11 började vi dra ner oss mot stan och nybron. Där skålade vi och sjöng lite för mig! Vad skulle jag göra utan er allihopa?? Tackar för att ni finns!
Väl ute träffade vi massor av folk. Caroline och Sara =). Sen var även Kristian och hans vän Gabbe där. Trrevligt att träffa Gabbe som jag hört så mycket om. Fick veta namnet på vimmelfotografen som vi har blivit tjenis med de senaste veckorna, Gustav. Sen var Marikus och Matihas även ute. Efter krogen drog vi oss till Subway och sen hem. Underbart rolig kväll!
Lördagen tillbringades med Jimmy och Rikard. Blev upphämtade av pojakrna, Rikards mor  Sussi och hennes sambo Henry, i deras Buick LeSabre -65:a. Godis för ögonen! Blev crusing med nedcabbat (såklart) genom staden sen så körde vi ut till Slagstaglass, vilket var första för i år. Sen bar det av hemåt ige. Blev lite tillpiffing sen åkte jag, Rikard och Jimmy ut till Mesta och hem till Sussi och Henry. Årets första grillfest stod på schemat! Snart kom även Martin och gjorde oss sällskap! Oj vad gott det är att grilla! Allt var helt perfket. Satt på altanen med goda vänner, en drink sen solen som värmer!! Det är så det ska vara. Var där hela kvällen och hade hur kul som helst! En bit in på natten så blev det dags för oss att ge oss av hemåt.
Idag har vi solat, sen tog vi en sväng till Natt Kröken för mat! Har vart en såndär underbar latsöndag som man ska skämma bort sig med!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0