Tillbaka till vardagen

Ja, då var det ju lång ledigt i några dagar! Helt udnerbara dagar om jag får säga det själv.
Men idag var det tillbaka i skolan och två veckor med engleska. Enligt mig hur kul som helst och läraren är klockren.
Fick även veta att vi har ett x antal frågor att svara på ut efter en bok vi ska ha läst. Självkalrt har jag läst den, till och med översatt vissa delar till svenska. Känns bra att vara så förbered för en gångs skull.
Nej, men helt seriöst nu. Boken har jag inte ens öppnat så den kommer knaka sådär härligt som nya böcker gör! Vilket den kommer göra om ungefär en vecka? Känner på mig att då kommer den öppnas.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0