Premiär!

Ja, då har jag gjort Systembolaget idag också. Det var jag och alla ur A-laget. Till min stora lycka  behövde jag visa mitt leg. Hon tog emot det och kollade på datumet och jag såg hur hon försökte tänka ut vilket datum det var idag. Självkalrt berättade jag det för henne. Det är ju den 23 april och eftersom jag fyller den 19 april så är det ju i flera dagar jag kunnat göra ett besök i deras butik. Hon log, gav det tillbaka och sa "Grattis".
By the way, varför har de inte kylskåp på det stället?

/S


Kommentarer
Anonym

jag fick inget grattis :(

meeen dom har nog inga kylskåp eftersom det inte behövs.. vi får vackert åka hem och kyla ner våra införskaffade varor själva! :P

2009-04-23 @ 16:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0