Organiserad? Om jag vill!

Jag har ju då prov imorn då! Tror ni jag har pluggat? Icke, då jag haft så mycket roligare saker för mig!
Finns dem i min klass som är sjuk organiserade! De har prämare med olika fäger för varje ämne och flik där de vacker sätter in papper från olika kurser. Sen finns det dem som lägger alla papper i en och samma hög utan någon större ording, men de vet ju vart dem är. Sen kommer jag och Linda! Vi får papprerna. Behåller dem under kursen. Sen förlägger vi alternatvit tappar bort papprerna. Shit happendes, eller hur?

/S



Kommentarer
Lansen

Haha, det är du och jag mot klassen ;)

Aldrig ensamma på färden,

i en annorlunda väääärld,

för det är du och jag mot klassen, här igeeen

2009-05-01 @ 18:11:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0