Konsten att skjuta upp saker och ting

Är ledig idag! Helt underbart! Andra dagen den här veckan. Jag bestämde mig för att ta ledigt i tisdags också. Kände helt enkelt rätt att unna mig en dag utan en trist föreläsning.
Under min lediga tisdag då skulle jag egentligen ha skrivit ett tal. Tror ni jag gjorde det? Icke. Så det blev mer eller mindre att improvisera fram ett tal på engelska i onsdags som skulle vara i 5 minuter. Funkade faktikst det med.
Hur som helst. Tills idag ska vi ha läst en bok på engelska och sen ha svarat på frågorna. Som jag tidiagre nämnt så har jag inte ens öppnat boken. Den ligger här hemma någonstans. om jag känner mig själv rätt så kommer jag städa, duscha, platta håret, möjligen skriva ett till inlägg här, åka iväg ikväll. Sen efter det, plus säkert lite annat som jag hittar på, då kommer jag nog överväga att göra frågorna.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0