En liten fuling!

Ända skälet till att jag åkte till skolan idag var för att vi skulle ha att prov! Tror ni vi hade det då? Icke! Vilken liten skurk den där läraren är! Ljuger för oss sådär! Usch! Buu! Men Dagens Ris går faktikst till Tapani! Han visste redan igår om att det inte skulle vara ett prov och hade inte berättat det för mig! Jag som trpdde han var min vän. Såååå jag tillbringade en till synes menningslös dag i skolan. Fast fick ju umågs med klassen. Det är alltid trevligt.

Jaha, idag var det valborg då. Tänker inte ens sträcka mig och kalla det högtid. Det är enligt min mening den mest överskattade dagen på året. Men varför klaga får ju vara ledig imorgon. Inte helt fel. Plus att kvällen bjuder på grllfest med några av de närmsta vännerna! Me like alot! Skratt, prat, bad i pool, grillning, lite att dricka och sen massor mer skoj! =)

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0