A bunch of crazy bitches

Så sammanfattade vår lärare min klass i fredags. Dock om på skämt men lite sanning är det. Bitch hörs ofta i klassrummet. Så kärleksfulla är vi mot varandra.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men tiden har bara runnit ur händerna på mig då det funnits så mycket annat att göra!
Har börjat en ny kurs den här veckan. Dock är det inte den som tagit upp min tid, han tror nämligen inte på läxor! Mer av såna lärare till folket! Föreläsaren är lika seg som en snigel som går i uppförsbacke. Vet ej om jag kommer överleva de två sista dagarna med honom! Finns en risk att min klass kommer begå kollektivt självmord. Fortsättning följer.

En annan grej. När någon är nykterist så heter det absolutist. Lite skumt då en av Sveriges mest kända märken är Absolut vodka.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0