Tenta

Jaha, då var man klar med den då. Tog mig 65 minuter och vi hade 3 timmar på oss. Var bara fakta frågor rakt upp och ner så det var bara att slå upp lite vackert i sina papper, böcker och anteckningar. Det gick nog vägen.

Men dagen började ju inte så bra. Tåget var försent med först två min...sen fyra minuter...sen 6 minuter. Efter en kvart började det regna. Sen efter en halvtimme så anländer ett halv taskigt gammalt tåg som ska ta mig till Västerås. Väl i Västerås så ser jag min buss passera mig. Fan. Sen tenta på det. Kände att denna dag inte kommer gå så bra.

Men icke. Tentan gick vägen, ska ner på stan nu och luncha med Linda.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0