Söndag so far

Denna här söndagen har vart så där äckligt lat som söndagar ska vara. Fram tills nu har jag rört mig som längst till köket för att se om jag kunde hitta något gott att äta. Planerar inte att röra mig mycket längre under dagens lopp, om inget spännande händer förstås.
Med denna fakta vill jag påpeka ett litet mysterium. Städade för ca 24 timmar sen. Nu ser det ut som någon har levt rövar i mitt rum och husan gått på semester. Kom då ihåg att jag tillbringat större delen av dagen i sängen. Hur kan det då bli så stökigt?! Men man ska väl lyckas med det också.
Måste väl städa till lite här hemma då min mor återvänder från kryssningen om några timmar.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0