Riktiga kap!

Handlade tre par skor i lördags. Till mitt försvar var alla på rea, vilket gör det nästan helt okej.
Idag, tre dagar senare tar jag mig faktikst tiden, packar upp skorna och tar bort prislapparna. I lördags hade jag bara lagt märke till att det var rea, men idag lade jag märke till vad skorna kostat från början.
Min bruna boots köpte jag för 99 kr, som först hade kostat 390 riksdaler.
Mina svarta stövlar köpte jag för 150 kr, då första priset var 450 kr.
Sen till slut mina små impulsiv köpta skor. Mörk lila med inslag av rosa. Ingen aning om när jag ska använda dem men dem var söta och billiga. Satt precis och skalade av alla rea prislappar som fanns på skon. Jag köpte skoparet för 50 kr. Under 50 kr lappen satt det en lapp med siffrorna 100...under den 150...under den 200...under den 250...och längst längst ner orginal priset, 300 kr.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0