Magnus Betnér

Enligt mig är han grym. Han är brutal, ärlig och helt enkelt klockren! Helt klart en av Sveriges bästa komiker.
Vid lunchen idag gled vi in på komiker och komediserier, svenska sådana. Jag måste ju givetvis hylla herr Betnér.
Sitter med 5 tjejer i klassen och diskuterar detta.
- Ja, men Magnus Betnér är ju helt klart en av de bästa.
- Nee, tycker du? Han är för brutal och hård tycker jag
- Nee, han är inte alls bra,
hörs det från flera håll.
Jag sitter där i chock! Har kvinnorna ingen humor?! Då blir det värre.
- Vem är det? frågar då en av tjejerna

Jag var mållös

Postskriptum. Ska gå och se Magnus nya show om drygt en vecka! D.s.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0