Ledig igen!

Fick redan i måndags en gruppuppgift och idag fick vi börja jobba med den på rikigt! Ska planera en galamiddag på Grand Hôtel. Allt från inbjudningar till efter arbete, varenda detalj. Hur kul som helst!
Tog på mig att göra själva Power Pointen och sen sammanställa all info vi fick fram. Till min hjälp hade jag min trogne vapendragare Linda Lans.

- Men Sara skriv något då!
- Vad ska jag skriva?!
- Skriv vad som helst!
Tack Linda, det hjälpte så otroligt mycket!

Men trots detta så blev vi klara med arbetet. Redovisning på fredag. Ledig imorgon! Bortsett från förberedelser inför fredagen förstås. Men ack så skönt att sova imorn!!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0