10 års jubileum Affäresturism

Igår for jag iväg till västerås efter en ledig dag från skolan. Mötte upp Linda och Danijel, och han presenterade mig och Linda för ett ställe som heter Blue Moon. När vi anländer dit så är det kö. Normalt i mina ögon. Linda blev lite...ja, chockad kanske inte är rätt ord, men det var en van situation för henne. Då ska man veta att hon kommer från Heby. Heby är ett litet samhälle, mycket litet, Minder än mycket annat. Så stroa folkmassor tror jag inte händer där och ännu mindre köer. Hur som helst . så hade vi rikigt kul.
Sen runt kl 19 förflyttade vi oss några hundra meter till Resturang Å, där jubileums middagen skulle äga rum. Mötte upp resten av klassen. En kväll med skratt, god mat, tal och ännu mera skratt följde!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0