Min macho man

När jag såg Saw 3, så såg jag den med killkompisen. Vi satt där, spännda på vad som kom i nästa rum i filmen. När en scen börjar reser sig min vän upp, tar sin lilla tidning, ursäktar sig och går ut ur rummet...och lämnar mig till ett öde med mördare, blod och pulserande hjärnor.
Efter 5 minuter kommer han tillbaka och frågar lite osäkert "Har den där scenen slutat?"
Känns ju skönt att man kan se en läskig film med en karl. Väl han som ska lägga armen runt mig när det blir läskigt, men icke! Han flyr sin kos!
På fredag har Saw 5 premiär. Informerade min skärmmsna vän om detta:
Jasså, gör dem en till av dem där jäkla filmerna. Knappt att jag kan kolla på dem!
Såja, får väl hålla dig i handen om det blir allt för läskigt.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0