Ursäkter

Endel förhållanden kommer ju till ett slut. Myten är ju att "det är inee du, det är jag" är den som oftast används. Får man höra den så tänker man ju givetvis dirket att det är ens eget fel. Linda Lans, hon däremot har alltid kört med "det är inte jag, det är du"
Hur som helst, sitter här och kollar på Desperata Husfruar. Mycket bra program!
En scen var precis att två personer som kom överens om att de inte ville ha ett känslomässigt förhållande, utan mer ett fysisks förhållande. Killens ursäkt var "Jag har precis skaffat hund så vet inte om jag har tid"
Kanske en ny klassiker.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0