Torshälla rundan

Var där här om kvällen. Skulle hämta en vän där, men han var lite försenad så jag och min chaufför tog en liten runda i lilla staden där jag växte upp. Kul att åka omkring faktikst. alla minnen kom på en gång. Åkte till Säby, där jag bodde 17 år, sen till skolan, sen upp till torget. Vi åkte lilla Torshälla runt helt enkelt! Åkte förbi där Tim bor, han med 7 höns och en tupp som går löst på gråden. Hans hus har de hållt på att renovera sen innan jag föddes och det är ortfarande itne klart. Sen grannen till Tim, ett gult hus. I min 17 år i Torshälla så har jag inte sett en levande själ där. Aldrig. Såg även på torget att de stägnt systemet. Men vi har fortfrande våra 8 pizzerior. Viktigt.
Ska nog masa mig dit ut någon dag, var ju ett tag sen man hälsade på.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0