Mumintrollet i öster

Är klar med datauppgifterna för dagen så tar mig friheten att sitta på msn och vara social!
Då loggar Tuomi in, till min glädje. Jag har inte pratat med honom sen han och Anton valde att fly landet för 6 veckor. Dem har det jättebra! Luffat runt i Thailand och är nu i  Södra Vietnamn och kollar runt. Låter hur härligt som helst!
De ska till en flytande marknad imorgon. Han tyckte synd om sig själv för att han skulle vara tvungen att gå upp kvart i 6 för att åka med den. Tyckte inte ett dugg synd om honom, eftersom han faktiskt är därborta. Så lite får man offra.
Om ca 3 veckor är han hemma igen. Slog mig att jag faktikst saknar honom lite.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0