Lägesrapport

Sitter här, i min egen lilla värld i datasalen. Lyssnar med ett halvt öra, då lärarinnan har sagt "celler" ungefär 100 ggr på en minut. Känner att jag vet vad en cell är. Är klar med första uppgiften, då hon sa för 5 min sen att vi skulle börja med den. Hon har själv inte börja den genomgången, utan är fortfarande inne på ordet cell.
Plockade upp en drickyoughurt, för att roa mig med något. Jordgubbssmak tydligen. Spännande. Flaskan är röd, vit och rosa. Under ordet "jordgubb" så står det hur mycket som ryms i den lilla flaskan. 237 ml. Ja, men det är ju en rund och fin siffra.
Märkte även att mitt armband börjar nöta sönder. Armbandet som var mitt "paserkort" intill konserten i London sitter fortfarande kvar på min handled. Kanske dags att ta bort den snart.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0