Lördagskvällen

Den började hos Carro som fyllt hela 19 år. Träffade många f.d rinmanister som jag inte träffat på jättelänge, vilket var jättekul! Mailn hade också kommit hem från Italien där hon spenderat de senaste 5 månaderna! Dessa gamla rinmanister var naturare, så där satt jag en "lightare" mitt i smeten. Detta märktes under leken Jag har aldrig, då det framgick vilka pryda små saker äkta naturare är. De drack nästan aldrig, utom när frågan "Jag har aldrig fuskat på ett prov" kom och alla tog en stor klunk. Då kom det fram minsann, att de inte är så perfekta och bra som de påstår. 
Sen kom Ida, den vänliga själen som jobbat hela kvällen, och skjutsade oss, ett gäng något för överförfriskade personer! Ner mot stan bar det och gänget hoppade av vid Time Out, fast min färd fortsatte vidare. Bad söta rar Ida att släppa av mig uppe vid Tuna Vallen där det tydligen var fest. Kände mer för det än en kväll på Lotus.
N.Skoog stod det på dörren till festen och där träffade jag Malcolm och Martin. Värden N.Skoog hälsade mig välkommen, bjöd mig på grogg och påminnde om en av Skarsgårdsönerna. Hade jättekul där med! Måste säga att det var en kanon kväll!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0