Kändisakuten

Mellan låtarna som vi spelar i radion så brukar jag bläddare genom Okej tidnignar i brist på annat. Nu under de senaste veckorna har jag noggrannt börja läsa inslaget "Kändisakuten". I varje nummer får en utvald kändis svara på några av läsarna problem här i vardagen. Här märker man att målgruppen är mellan 10-15 år.
Hej! Jag är en tjej på 12 år och är ihop mycket. Än så länge har jag inte haft ett
serosöt förhållande. Är jag onormal för det?
Jag kan verkligen inte dra till minnes att jag hade dessa problem då jag blott var 12. Bara uttrycket "ihop mycket" får mig att dra på smilbanden. Det är lite roligt att läsa faktiskt.
Visst, kanske världsproblem för henne men mig roar det lite.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0