Fikan

Denna helg är Maria i stan och som vanligt träffades vi för en obligatoriska fikan på tre timmar. Men denna dag brast det på flera ställen. Jag, som vanligt, skulle ha en cheescake, men icke! Den var tydligen slut. Lite ledsen över detta bestämmer jag mig för en rabarberpaj, som var helt okej. Sen fick vi inte se Peter Luksic. Han lyste med sin frånvaro. Men Maria hade förberätt om detta skulle hända. Ur sin väska slängde hon upp en tidningsartikel med Peter. Situationen var räddad.

/S



Kommentarer
Jennie

haha nä för han va i kövde. så jag fick se honom istället :P

2008-11-02 @ 18:15:35
URL: http://nilseen.blogg.se/
Sara

Vilken skurk!

2008-11-02 @ 18:20:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0