Fika time!

För ett tag sen kom klassen fram till en grej som skulle pigga upp oss lite varje vecka. Efter klasslistan, så skulle en person varje vecka baka något som klassen kunde festa loss på. Min tur är v. 39. Det vill säga om ungefär ett år, så känner att jag inte behöver oroa mig om det än. De flesta tänker som jag. Något lätt, muffins som mest avancerat.
Idag var det Mailns tur. Det ska då nämnas som bakrunds information att Mailn är utbildad konditor. Ni förstår va? Så under förmiddags rasten så plockar hon fram veckans fika. Två tårtor. Det var en chockladbotten sen jordgubbsmousse. På toppen hade hon frukter av alla dess olika slag så som kiwi och vindruvor. Till detta serverades hemmagjorda maränger. Det var så gudomligt gott! Tack Mailn!

/S



Kommentarer
idis

shit, vilken lyx :D

2008-11-27 @ 21:48:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0