Estudio krishantering

Har fått en läxa. Kanske den tredje läxan på två månader. Jag klagar inte. Lite omväxling är väl trevligt. Inte så jobbig läxa. Ska sammanfatta vår tre dagar långa krishanteringskurs.
Ja, men det kan väl inte vara så svårt, tänker jag. Sätter mig ner, öppnar ett dokument...sen inte så mycket mer. Tog mig flera minuter att komma igång, då jag inte kom på vad vi gjort. Kom verkligen inte på något konkret vi gjort under tre dagar. Satt och kollade på den lill markören i dokumentet och hur den blinkade, som om den hånade mig, jag var inte redo att skriva men det var den, mohaha.
Mental påminelse: plugga bakis, rekomenderas inte.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0