Dagen

Ledig idag.Så skönt att vakna av sig själv och inte någon sabla väckarklocka som ringer halv 6. Låg och drog mig i sängen då jag kollade på Jay Leno. Sen degade jag mig här hemma med duscha, lite plock med ditt och datt, städade i garderoben. Efter det tog jag min ädla rosa springare på två hjul ner till staden. Där gled jag omrking och kollad eoch prövade lite kläder. Skönt att gå på stan själv. Sen träffade jag Carloine och Wictor, var ju ett tag sen! Efter det festade jag till det med Corner! Suktat efter den hamburgare och den dippen iflera dagar nu! Mums!
Radio var det sen, med ACDC. Kan inte så mycket om dem men det gick ju bra ändå. Sen mötte Linda upp mig och vi tog en tur inne på Gina. Sen trampade jag hem och nu resten av kvällen ska jag sitta här och dega. En underbart skönt slappar dag.
Hade dock ett uppdrag idag. Skulle ner till Ican och köpa lite mjölk. Tror ni jag har gjort det? Icke! Min mor kommer bli allt annat än imponerad när hon kommer hem.

Imorgon är jag också ledig. Ska hinna med en hemtenta och tandläkaren. Okej, kanske inte lika kul som idag men.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0