Bond, James Bond.

Dock uttalades aldrig den världberömda repliken, men nya Bond rullen såg jag med tre vänner. Det började ju givetvis med att köpa biljetterna. Jag står först av vår lilla kvartett och ber om en biljett av fyra. Hon på andra sidan disken undrar om jag ska betala för alla. Då jag säger nej, säger pojkarna ja! Jag säger återigen nej. Då muttrar, på ett surt/skämtsamt sätt, killkompisen som står precis brevid mig "då blir det inget mysande inne på bion".
Biotanten bakom disken granskar min killkompis, som yttrat detta "hot", uppifrån och ner. Sen böjer sig över disken och säger till mig "Det tror jag du klarar dig utan"

Bion i övrigt var bra. Casion Royal var dock bättre.

/S



Kommentarer
Sanna

haha, skön tant! :D

2008-11-13 @ 15:49:28
Anonym

HAHAHA xD

2008-11-13 @ 17:17:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0