Tillfällen att ha underkläder på sig

Idag, precis innan lunch så hjälptes Kristina och jag åt med jobba med en stor order. Vi var trött, hungirga och lite smått sura över att vi inte var några av de få lyckliga som fick sluta kl 12.
Då tar Kristina upp en relativt ful tröja och sen (om möjligt) en ännu fulare klänning.
- Vilken skulle du helst gifta dig i?
- Den där
, säger jag och pekar på tröjan
- Men...det är ju en tröja..
- Men jaha, då får jag väl ha trosor på mig då,
säger jag i en smått irriterad röst som om jag aldrig har trosor på mig.

Som sagt, vi var trött och vi skrattade så att vi inte kunde stå på benen.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0